Slavia vs. Jablonec (9. 4. 2016)

30.04.2016 15:44

Slavia vs. Jablonec

     

      V sobotu 9. dubna jsme vyrazili na utkání naší milované Slavie na ten nejkrásnější stadion – tedy do Edenu. Naším soupeřem byl Jablonec, který je vlastněn nenáviděným předsedou FAČR „cinklým jarem“ Peltou.

      Sestava výjezdu byla následující – Vojta (řidič – jak jinak), já, konečně po dlouhé době taky Vamp a překvapivě Téra (zvaná též malá Markéta – tedy moje sestra). Čas odjezdu byl stanoven na 14:30, zápas začínal od pěti, takže ideální čas. Do Vršovic jsme dorazili kolem čtvrté, stihli jsme tak ještě vyzvednout dva volné lupeny a dva zbývající koupit.

      Po Strašákově čtení sestavy mohl začít zápas. Co k tomu říct? Vše už bylo zhodnoceno v různých článcích, takže i my můžeme potvrdit, že na hru se dalo po dlouhé době dívat, hráči bojovali, přihrávali si, stříleli na bránu. Oproti Dukle rozhodně příjemné překvapení! Ve druhém poločase přišlo i oživení v podobě střídajícího Levana Kenii. Zápas i tak ale skončil bezbrankovou remízou, což je doma jednoznačně ztráta. Škoda – Slavia si zasloužila vyhrát. Čtvrtá (pohárová) příčka se nám bohužel dost vzdálila, ale i tak nevěšme hlavu! Slavia je nejlepší a my věříme!

      Takže zápas se nám líbil, výjezd hodnotím jako podařený. Musím ještě zmínit, že o dobrou zábavu se (tedy alespoň mně) postarala i moje sestra svými dotazy typu: „Kdo je to ten Pelta?“, „Já myslela, že se nadává nějaký tý ženský a ne chlápkovi.“ „Co to ten rozhodčí maluje na zem? Proč?“ apod… J Pěknou sobotu završil i docela brzký příjezd domů.

 

Slavia je věčná!

 

Markéta